مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه متنوع ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی و با همکاری هیئت‌های ورزشی استان قزوین بیش از ۵۰۰ برنامه متنوع ورزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: استان قزوین در لیگ تندرستی، عنوان برتر را کسب کرد که این امر نشان دهنده علاقه مردم استان به ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه ورزشکاران استان، یک سوم مدال طلای بازی‌های آسیایی را کسب کردند، خاطرنشان کرد: بانوان استان قزوین در رقابت‌های آسیایی و پاراآسیایی خوش درخشیدند و در آوردگاه‌های ورزشی، مدال‌های رنگارنگ کسب کردند.

وی افزود: برای اولین بار در تاریخ استان قزوین، ورزشکاران و مربیان استان قزوین در المپیک و پارالمپیک حضور یافتند و مدال طلا کسب کردند که این موضوع، نشان دهنده رشد ورزش استان قزوین است.

علایی مقدم تصریح کرد: در حوزه ورزش بانوان، برای اولین بار کاپیتان تیم ملی، ملی پوشان فوتسال و هندبال و کوبل داوری استان قزوین، خوش درخشیدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: از سال ۹۵ تا امروز استان قزوین میزبان ۹۰۰ رویداد ورزشی و حدود ۳۶۰ هزار ورزشکار بوده است.

وی افزود: همچنین میزبان بیش از ۲۸۰ اردوی تیم ملی در استان قزوین بودیم و در حوزه ورزش‌های همگانی، جزو استان‌های پیشرو کشور هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.