محمدرضا حبیبی گفت: در دولت جدید شرایط در حال بهبود پیدا کردن است و آینده‌ای روشن پیش روی کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه ریاست دادگستری شهرستان فریدونشهر با تأکید بر این که مردم مسئولی می‌خواهند که خادم ملت باشد نه یک آقا بالاسر، اظهار کرد: تا زمانی که مردم ببینند مسئولان در جهت خدمت به مردم تلاش می‌کنند از ایشان حمایت خواهند کرد و زمانی هم که حمایت مردم پشت سر مسئولان و نظام باشد هیچ قدرتی در دنیا نخواهد توانست گزندی به کشور وارد کند.

او ادامه داد:اما اگر مردم احساس کنند که مسئولان به فکر منافع شخصی خود هستند آنگاه به مسئولان و نظام پشت خواهند کرد و در این زمان هر خطری کشور را تهدید خواهد کرد.

عالی‌ترین مسئول قضایی استان اصفهان افزود: امروز مسأله اول جامعه موضوع تأمین امنیت است که همه باید با چنگ و دندان از آن حفاظت کنند و همه توطئه‌های دشمنان نیز برای این است که امنیت از کشور گرفته شود چرا که با نگاهی به تاریخ می‌بینیم استکبار در هر جامعه‌ای که خواست حاکم شود ابتدا ناامنی ایجاد کرده تا در بین مردم نارضایتی از حکومت خودشان ایجاد کند و سپس به این جامعه ورود کرده است.

او دومین اولویت جامعه در شرایط کنونی را سلامت مردم عنوان کرد و اقدامات دولت جدید در جهت تسریع واکسیناسیون را مثبت ارزیابی کرد و البته خاطرنشان کرد هرچند با واکسیناسیون گام خوبی در جهت کنترل کرونا برداشته شده است، اما مسئولان وزارت بهداشت و درمان همواره تأکید دارند خطر رفع نشده و اگر مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کوتاهی کنند موج بعدی کرونا دوباره دامن گیر کشور خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان گفت: سومین اولویت مردم مسائل اقتصادی است که در اثر تحریم‌های ظلمانه و مدیریت‌های ناصحیح در شرایط سختی قرار دارد، اما در دوره جدید ریاست جمهوری تلاش‌های مثبتی در این جهت صورت گرفته است، هماهنگی خوبی بین مسئولان به وجود آمده است و شرایط در حال بهبود پیدا کردن است و آینده‌ای روشن پیش روی کشور قرار دارد.

حبیبی با تأکید بر لزوم هماهنگی ارگان مختلف قوای سه گانه کشور تصریح کرد: هر چند هر یک از سه قوای مجریه، قضائیه و مقننه دارای استقلال و مسئولیت جداگانه هستند، اما سه جزیره منفک از هم نبوده بلکه حتما باید با همدلی و هماهنگی در همه عرصه‌ها، امور را پیش ببرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار