نشست تخصصی فعالان اجتماعی، فرهنگی حوزه زنان و خانواده هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان در مرکز کشور به عنوان معرف مهمی برای تولیدات صنایع دستی هرمزگان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در نشست تخصصی فعالان اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی حوزه زنان و خانواده هرمزگان افزود: با توجه به همسایگی هرمزگان با کشور‌های جنوب خلیج فارس، باید توجه ویژه‌ای به بازاریابی محصولات تولیدی استان، از سوی رایزن اقتصادی سفارتخانه‌های کشورمان در این منطقه صورت گیرد.

دوستی بر لزوم توجه به ایجاد بازار‌های جدید برای محصولات تولیدی تاکید کرد.

استاندار هرمزگان گفت: سرلوحه کار ما تلاش جدی و همه جانبه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دستیابی به پیشرفت توام با عدالت است.

دوستی نقش زنان را در خانواده، محوری و اساسی دانست و افزود: باید مسائل قشر‌های مختلف زنان در هرمزگان به طور دقیق بررسی و برای آن راهکار مناسب در نظر گرفته شود.


بیشتر بخوانید


او  گفت: در زمینه شیوه‌های مناسب تربیت کودکان در مهدکودک‌ها باید همفکری و چاره اندیشی شود و در این زمینه نظارت جدی صورت گیرد.

استاندار هرمزگان گفت: مراکز درمان ناباروری باید در شرق و غرب هرمزگان راه‌اندازی شود و در این خصوص پیگیری جدی ازسوی علوم پزشکی صورت گیرد.

مهدی دوستی بر لزوم توجه به عملیاتی شدن قوانین در جامعه به عنوان توسعه اجرایی تاکید کرد و افزود: باید همه توان خود را برای افزایش ضریب اجرای قوانین بکار گیریم.

او گفت: برای تحقق این مهم نیازمند راه‌اندازی شبکه مردمی نظارت بر اجرای قوانین هستیم تا نظارت گسترده در این خصوص صورت گیرد.

استاندار هرمزگان بر لزوم بررسی دقیق آمار شمار بازماندگان از تحصیل در استان، پیگیری رفع مشکلات دختران و استعدادیابی و تقویت ورزش پایه تاکید کرد.

در این نشست نمایندگان قشر‌های مختلف بانوان هم از جمله کانون زنان بازرگان اتاق بندرعباس، کارآفرینان، سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های سیاسی، فرهنگیان، سلامت و آموزش، دیدگاه‌ها و راهکار‌های خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.