دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: فرآیند ثبت نام صادرگنندگان برگزیده استانی ویژه امسال تا ۱۰ آبان ماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد نجفیان دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: تمامی صادرکنندگان متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب صادرکننده برگزیده امسال با مراجعه به سامانه https://tpo.ir/proexp ۱۴۰۰ تا ۱۰ آبان ماه فرصت دارند ثبت نام الکترونیکی خود را در این رویداد مهم اقتصادی انجام دهند.

او با بیان اینکه بنگاه‌های صادراتی صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات، بازرگانی عمومی، گردشگری، فنی و مهندسی بعد از مطالعه شرایط، ضوابط و معیار‌های انتخاب صادرکنندگان نمونه می‌توانند به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند، افزود: بررسی مدارک متقاضیان انتخاب صادرکننده برگزیده از سوی اتاق‌های بازرگانی و تعاون، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و گمرک انجام می‌شود.

نجفیان بیان داشت: انتخاب صادرکننده برگزیده با هدف یکسان سازی و به صورت عملیاتی از سوی سازمان‌های صمت استان‌ها اجرا خواهد شد و روند تحویل اسناد و مدارک به دبیرخانه صادرگنندگان برگزیده مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از ابتدای مهرماه آغاز شده است.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز تصریح کرد: برای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش فعالان عرصه صادرات کالا و خدمات غیر نفتی، در صدد شناسایی الگو‌های موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده برگزیده هستیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.