تامین وذخیره سازی نفت سفید وسوخت رسانی به نقاط صعب العبور مازندران انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سبحان رجب پور مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به سختی‌های سوخت رسانی به مناطق صعب العبور نواحی ساری، نکا، بهشهر، سوادکوه وآمل، گفت: با برنامه ریزی انجام شده سوخت رسانی مطلوب به مناطق سردسیر و برف گیرقبل از شروع فصل سرما انجام شده و ساکنین روستا‌های ییلاقی نگران تامین سوخت زمستانی خود نباشند.

او به تعامل وارتباط لازم با مسئولان محلی ونمایندگان، نظارت بیشترمنطقه درتحویل سوخت به بخش‌های مختلف مصرف وآمادگی برای تامین سوخت مورد نیازدر منطقه ییلاقی اشاره کرد وافزود: این منطقه تلاش می‌کند تا با خدمت رسانی مناسب و به موقع به مردم، تامین سوخت مورد نیاز را درکوتاهترین زمان ممکن فراهم کند.

رجب پور ازتوزیع نفت سفید درشش ماهه نخست امسال دربین خانوار‌های روستایی منطقه خبرداد و گفت: با توجه به استفاده کم از نفت سفید به دلیل گرمای هوا در مازندران در شش ماهه نخست امسال حدود ۳۰ درصد کاهش مصرف نسبت به مدت مشابه پارسال مشاهده می‌شود.

او در مورد علل کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی، افزود: علل کاهش مصرف فرآورده نفت سفید عدم درخواست و جذب فرآورده از سوی مصرف کنندگان در نیمه اول سال بوده که به دلیل گرمای هوا و عدم تمایل به ذخیره سازی و نداشتن مخزن‌های ذخیره سازی و .. که همین امر موجب افزایش تقاضا درماه‌های باقیمانده سال خواهد شد.

رجب پور گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران بخش عملیاتی وستادی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، عملیات سوخت رسانی به مناطق صعب العبوربا تمام تلاش ادامه دارد و آندسته از مصرف کنندگان که از نفت سفید استفاده می‌کنند با اعلام کالابرگ، نسبت به دریافت و ذخیره سازی سوخت خود از فروشندگی‌های مربوطه اقدام کنند و این کار را به ماه‌های پایانی سال موکول نکنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری تعداد نواحی تحت پوشش منطقه ساری را ۸ ناحیه وتعداد ۲۶۹ فروشندگی و تعاونی عرضه فرآورده‌های نفتی صعب العبور برشمرد و تاکید کرد: هم استانی‌های محترم می‌توانند در صورت وقوع هر گونه تخلف احتمالی و یا ارائه نظرات و پیشنهادات با شماره ۰۹۶۲۷ و ۰۱۱۳۳۲۷۰۱۴۰ پاسخگویی به شکایات مردمی روابط عمومی منطقه ساری تماس و در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.