مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید نظمی، مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره وضعیت پرداخت بدهی‌های خارجی اظهار کرد: ما بدهی ۵ بازیکن سابق خارجی خود از جمله کنستانت، پاتریس، میمبلا، استوکس و مازولا را پرداخت کردیم که مطالبات مالی ۴ بازیکن اعلام وصول شده و تاییدیه پرداخت پول میمبلا در حال ارسال است.

او ادامه داد: پول میمبلا باید از ۴ بانک وصول شود تا این کامل به دست این بازیکن برسد. مطالبات مالی میمبلا تا بانک نیویورک رفته و حالا قرار است به پرو برود. با وجود این که بانک ها‌ی خارجی در روز یکشنبه تعطیل هستند، اما ما و فدراسیون فوتبال پیگیر این موضوع هستیم تا پول به میمبلا برسد. تاییدیه اعلام وصول پول ۴ بازیکن را دریافت کرده ایم و فقط وکیل میمبلا و این بازیکن اعلام وصول پول خود در پرو را تایید نکرده اند. اگر میمبلا هم پولش را وصول کند، پنجره نقل و انتقالاتی ما باز می‌شود.

ما به حکم ۴ بازیکن داخلی اعتراض کردیم 

نظمی درباره وضعیت بدهکاران داخلی گفت: مطالبات مالی ۷ شاکی داخلی خود را دادیم و این مشکل ۹۰ درصد حل شده است. البته ما به حکم ۴ بازیکن داخلی اعتراض داریم و فرجام خواهی کرده ایم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور بیان کرد: اگر در یک یا دو روز آینده تاییدیه وصول پول از سوی میمبلا به ما برسد و این موضوع به فیفا اعلام شود، می‌توانیم از بازیکنان جدید از هفته اول لیگ برتر فوتبال استفاده کنیم.

قرارداد بازیکنان جدید را بعد از تاییدیه میمبلا ثبت می کنیم 

او درباره این که ثبت قرارداد‌های بازیکنان جدید تراکتور انجام نشده است، گفت: فدراسیون فوتبال منتظر اعلام وصول پول از سوی میمبلا است که به فیفا اعلام کند و پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شود تا بتوانیم قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنیم.

نظمی درباره زمان بازگشت زنوزی به ایران گفت: برنامه زنوزی این است که به ایران بیاید. زمان دقیق حضور او به کشورمان را نمی‌دانم، اما در چند روز آینده این اتفاق رخ می‌دهد. البته زنوزی مالک باشگاه است و در ایران باشد یا نباشد، مهم نیست؛ چرا که پشتیبانی اش را از باشگاه تراکتور انجام می‌دهد و با آمدن او به ایران اتفاق جدیدی رخ نمی‌دهد. زنوزی مبلغ ۲ میلیون یورو بدهی باشگاه تراکتور را پرداخت کرده است و حمایت‌های لازم از تیم ما را انجام می‌دهد.

زنوزی قصد واگذاری باشگاه تراکتور را ندارد 

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره وضعیت واگذاری مالکیت این باشگاه اظهار کرد: زنوزی قصد واگذاری باشگاه تراکتور را نداشته است و این موضوع ریشه قانونی ندارد. زمانی که باشگاه واگذار شد، دیگر کسی نمی‌تواند باشگاه را از مالک بگیرد.

او درباره این که باشگاه تراکتور در کدام ورزشگاه از رقبای خود میزبانی می‌کند، گفت: با توجه به این که در ابتدای فصل جدید لیگ برتر فوتبال تماشاگر نیست، به همین علت ما بازی‌های خود را در ورزشگاه شهید سلیمانی (بنیان دیزل) برگزار می‌کنیم. زمانی که تماشاگران و هواداران اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را پیدا کردند، بازی‌های خود را به ورزشگاه یادگار امام منتقل می‌کنیم؛ چون ظرفیت ورزشگاه شهید سلیمانی کوچک است و این ورزشگاه جوابگوی حضور هواداران نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار