مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: جوانان و امدادگران هلال احمر کردستان در ۶ ماه نخست سال جاری در طرح ناظران سلامت شهید سلیمانی به ۲۰۰ هزار بهره ور خدمات آموزشی و بهداشتی ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: در ۶ ماه نخست سال در طرح ناظران سلامت شهید سلیمانی در کردستان، ۱۳۲ پایگاه جهت ارائه خدمات فعال بوده و ۲هزار و ۳۸۰  برادر و ۳هزار و ۷۹۰ خواهر در این طرح با همکاری شبکه بهداشت حضور فعالی داشته‌اند که به ۲۰۰ هزار نفر بهره ور خدمات لازم آموزشی، بهداشتی، غربالگری و pcr و ... ارائه شد.

او  با اشاره به روند اجرای طرح ناظران سلامت و همکاری هلال احمر جهت پیشگیری از ویروس کرونا ادامه داد: تاکنون طرح‌های بشردوستانه زیادی توسط اعضای هلال جهت کاهش بیماری در استان اجرا شده و جوانان و امدادگران جهت نظارت و بازدید بر اماکن عمومی، ادارات و... جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اراێه آموزش‌های عمومی حضور یافته و در صورت لزوم اقدام لازم را انجام داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: طرح ناظران سلامت شهید سلیمانی در زمینه کنترل و نظارت بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی است و راهیست برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا که این طرح از سال گذشته آغاز شده و  اکنون این طرح ادامه دارد و جوانان هلال احمر کردستان با لباس فرم این سازمان به نظارت می‌پردازند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به روند اجرای طرح ناظران سلامت و همکاری هلال احمر جهت پیشگیری از ویروس کرونا اظهار داشت: تاکنون طرح‌های بشردوستانه زیادی توسط اعضای هلال جهت کاهش بیماری در استان اجرا شده و جوانان و امدادگران جهت نظارت و بازدید بر اماکن عمومی، ادارات و... جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اراێه آموزش‌های عمومی حضور یافته و در صورت لزوم اقدام لازم را انجام داده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.