رزمایش بزرگ سطح یک کشوری مقابله با زلزله در البرز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، داوود نجفیان، رئیس ستاد اضطرار صنعت آب و برق استان البرز گفت: نخستین رزمایش بزرگ آموزشی-تمرینی صنعت آب و برق منطقه مرکزی شمال کشور با مشارکت شرکت‌های صنعت آب و برق البرز وحضور ۱۷ گروه عملیاتی از استان‌های تهران، مازندران، همدان، قزوین، قم و مرکزی در کرج برگزار می‌شود.

او افزود: ازآنجا که استان البرز با بیش از سه میلیون جمعیت همواره در معرض تهدید‌های طبیعی است و در صورت وقوع زلزله در تهران، قزوین و مازندران، البرز نیز قطعا دچار عوارض زلزله می‌شود، بنابراین لزوم آمادگی بیشتر در دستگاه‌های خدمت رسان حیاتی آب و برق برای مقابله با زلزله ضروری خواهد بود.

رئیس ستاد اضطرار صنعت آب و برق استان البرز گفت: بررسی میزان اثربخشی و کارایی برنامه‌های آمادگی و مقابله، ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه‌های صنعت آب و برق، تمرین هماهنگی بین سایر سازمان‌ها و مردم، تمرین خدمت رسانی به مراکز اسکان اضطراری، ایجاد مهارت و اعتماد به نفس در همکاران و شناسایی نقاط ضعف و قوت، مبادله دانش وتجارب بین اعضای شرکت کننده در رزمایش، برآوردکیفی و کمی تجهیزات و امکانات و ... از مهم‌ترین اهداف مورد نظر اجرای رزمایش است.

او افزود:  این رزمایش چهارم آبان ماه ۱۴۰۰ در کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.