نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: نزدیک به ۶۰ درصد از واحد‌های مسکونی شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر تاکنون توسط این بنیاد بهسازی و مقاوم سازی شده است و در افق ۱۴۱۰، جشن پایان بهسازی واحد‌های مسکونی را برگزار می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی نژاد نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در دیدار با استاندار سمنان  افزود: بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر و هم چنین بازسازی واحد‌های خسارت دیده از حوادث و بلایای طبیعی از وظایف بنیاد مسکن است.

او ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، متعلق به امام (ره) و از نهاد‌های اولیه انقلاب است که مشارکت این بنیاد در طرح‌های ملی عمرانی دولت، هم، چون طرح جهش مسکن از اقدام‌های بنیاد است.

روحانی نژاد افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از ۴۲ ایستگاه تولید مصالح ساختمانی در سطح کشور دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، بیان کرد: اجرای طرح هادی در روستا‌ها باید با پیوست فرهنگی باشد.

بنیاد مسکن اقدام‌های ماندگار به جا گذاشته است

استاندار سمنان نیز در این نشست گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مولود انقلاب اسلامی و از نهاد‌های فعال کشور است که در ابعاد مختلف از دورترین نقاط روستایی تا برخی شهر‌ها اقدام‌های ماندگاری را به انجام رسانده است.

سیدمحمدرضا هاشمی بیان کرد: یکی از آثار و برکت‌های ناشی از وجود نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن، وجود روحیه جهادی و انقلابی در این مجموعه است.

او بیان کرد: اجرای طرح هادی در روستا نباید موجب نابودی بافت قدیمی آن شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.