فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از شناسایی و دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۴۰ فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ فرج اله اسداللهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و منازل شهروندان در سطح شهرستان نظرآباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که ۲ نفر با استفاده از خودرو‌های مختلف باغات و ساختمان‌های نیمه کاره را شناسایی و در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به سرقت لوازم آن‌ها می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ۲ نفر از سارقان سابقه دار حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی و پس از زدن رد مخفیگاه شان، آن‌ها را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ اسداللهی افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر انجام هرگونه سرقت بودند، ولی پس از دیدن مستندات و دلایل کارآگاهان، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان این که پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شدند گفت: از صاحبان اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره درخواست داریم ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.