معاون امور صنایع سازمان صمت استان زنجان گفت: جواز تأسیس طرح‌های راکد تعلیق می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، کلانتری معاون امور صنایع سازمان صمت استان زنجان گفت: در راستای بهبود فضای کسب و کار و افزایش دقت و شفافیت در اطلاعات و آمار طرح‌های در دست اجرا، جواز تأسیس طرح‌های راکد تعلیق می‌شود.

او افزود: در این راستا به متقاضیان ۲۰ روز مهلت داده شده تا در سامانه بهین‌یاب  اقدامات لازم را انجام دهند، در غیر این صورت مجوز صادره تعلیق خواهد شد.

معاون امور صنایع سازمان صمت زنجان گفت: هم‌اکنون ۳۲۵ طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد و ۹۷ طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در استان زنجان وجود دارد.

او افزود: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای طرح‌های با پیشرفت بالای ۷۰ درصد بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال است که پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح ها زمینه اشتغال ۴ هزار و ۵۹۱  نفر فراهم شود.

کلانتری ادامه داد: تاکنون  هزار و  ۱۶۳ مورد جواز تأسیس در استان زنجان صادر شده که سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر ۱۵۱ هزار میلیارد ریال است و با اجرای این طرح‌ها برای ۴۴ هزار نفر اشتغالزایی خواهد شد.

او افزود: در نیمه نخست امسال ۷۴ واحد صنعتی در استان زنجان راه‌اندازی شده که زمینه اشتغال ۲ هزار و ۳۹۵ نفر را فراهم کرده و سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای راه‌اندازی این واحد‌ها بالغ بر ۲۹ هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال بوده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.