تجهیز مدارس نیمه سیار عشایر فارس

مدارس نیمه سیار عشایر فارس با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تحصیل دانش آموزان، به کانکس و تجهیزات مناسب آموزشی تجهیز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدری مدیر کل آموزش و پرورش عشایر فارس گفت: ۱۲ کانکس و تجهیزات مناسب آموزشی و اداری ویژه مدارس عشایری نیمه سیار که بیش از ۴ماه در یک منطقه قشلاقی اسکان دارند ارسال می‌شود.

او افزود: تا کنون ۱۵۰ مدرسه و کلاس درس مدارس عشایری نیمه سیار استان به کانکس و ساختمان‌های بتنی پیش ساخته برای جلوگیری از سرماو گرما و طوفان در فصل سرما و گرما تجهیز شده است، ولی ۱۵۰مدرسه دیگر نیازمند فضایی مناسب و ایمن برای ادامه تحصیل دانش آموزان عشایری است.

حیدری با بیان اینکه در استان فارس ۱۲ هزار دانش آموز عشایری در مدارس سیار و نیمه سیار و شبانه روزی مشغول به تحصیل هستند گفت: ۶ میلیاردتومان برای تهیه این کانکس‌ها و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات آموزش و اداری و وپرورشی از اعتبارات دولتی تامین شده است.

سرهنگ شکوهی فرمانده سپاه عشایر فارس هم گفت: در این مرحله بیش از هزار بسته لوازم التحریر، هزار بسته کمک‌های مومنانه به دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند عشایر اهداء شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار