پویش ضرورت واکسیناسیون عمومی در شاهرود

بسیج آموزش و اطلاع رسانی در خصوص ضرورت واکسیناسیون همگانی با شعار "برای هم بمانیم" در شاهرود آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معصومه حسینی کارشناس مسئول آموزش سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با استفاده از ظرفیت خبرنگاران، فعالان شبکه‌های اجتماعی و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود مبادرت به راه اندازی این پویش کردند تا ضرورت واکسیناسیون برای افرادی که تاکنون واکسن تزریق نکردند را اطلاع رسانی کنند.

حسینی افزود: افزود: بسیج آموزش و اطلاع رسانی واکسیناسیون در راستای فرهنگ سازی و ترغیب آحاد جامعه برای تزریق واکسن کرونا شکل گرفته است تا ایمنی ۸۵ درصدی جامعه تحقق یابد و در اجرای این پویش نیازمند همکاری تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها هستیم.

او با بیان اینکه برخی افراد با انتشار شایعاتی در فضای مجازی موجب نگرانی کسانی می‌شوند که واکسن نزدند، افزود: این پویش از امروز تا ۲۰ آبان ماه با هدف افزایش مراجعه جامعه هدف برای تزریق واکسن کرونا آغاز به کار کرد.

حسینی، افزایش آگاهی جامعه در خصوص فواید واکسیناسیون گسترده را ضروری خواند و افزود: این اطلاع رسانی در افزایش آگاهی جامعه در خصوص نقش و تاثیر واکسن در کاهش میزان مرگ و بستری‌ها و همچنین کاهش باور‌های نادرست جامعه در خصوص تزریق واکسن بسیار موثر خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه کارگروه آموزش این پویش تشکیل شد، تصریح کرد: گروه‌های تولید محتوا و بازنشر تعیین شدند و در پایان این پویش ارزشیابی انجام خواهد شد تا درصد افزایش پوشش واکسیناسیون با اجرای این پویش مشخص شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.