خبرهای نظامی ۲۵ مهرماه ؛

دپوی ۳۸۸ کیلو مواد مخدر در یک منزل /دستگیری قاتل نوجوان ۱۶ ساله ریگانی

بسته اخبار انتظامی ۲۵ مهرماه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان را ببینید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۹۵ کیلو حشیش و ۱۴۲ کیلو تریاک در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس استان خراسان شمالی و عملیات ضربتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس استان خراسان شمالی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انتقال و دپوی ۲ محموله سنگین مواد مخدر در یک منزل در یکی از مناطق روستایی همجوار شهر کرمان مطلع و این موضوع را با جزئیات دقیق تری به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع دادند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مرکز استان پس از شناسایی موقعیت دقیق منزل مورد نظر ضمن هماهنگی قضائی وارد این منزل شدند و در بازرسی از چند اتاق و همچنین یک دستگاه خودوری پژو پارک شده در این منزل۱۹۵ کیلو و۸۰۰ گرم حشیش و۱۴۲ کیلو و۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۲ متهم  و معرفی آنان به مراجع قضائی گفت: انجام کار اطلاعاتی توسط پلیس یکی از شمالی‌ترین نقاط کشور و اجرای عملیات ضربتی دستگیری سوداگران مرگ در یکی از استان‌های نیمه جنوبی کشور حامل پیام‌های اقتدار و اشرافیت اطلاعاتی پلیس در حوزه مبارزه با قاچاقچیانی است که اعتیاد و نابودی نسل جوان را دستمایه سودجویی خود قرار داده اند.

عامل قتل جوان ۱۶ ساله ریگانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی ریگان از دستگیری عامل قتل یک جوان ۱۶ ساله و کشف این قتل مسلحانه پس از ۹ روز از زمان وقوع آن خبر داد.

سرهنگ اسحاق دریجانی گفت: ۱۳ مهرماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستا‌های شهرستان، مأموران بلافاصله جهت بررسی موضوع به این محل اعزام شدند.

او افزود: در تحقیقات اولیه پلیس و با کار‌های اطلاعاتی مشخص شد یک مرد حدودا ۳۵ ساله به دلیل اختلافات و نزاع قبلی یک جوان حدودا ۱۶ ساله را از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله قرار داده و متواری شده است و فرد مجروح هنگام مداوا فوت می‌کند که در این زمینه پرونده تشکیل و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در همین رابطه پس از ۹ روز تلاش شبانه روزی، عامل قتل این جوان با همکاری سران طوایف به پلیس آگاهی معرفی و یک قبضه سلاح جنگی نیز از این فرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت: علت وقوع این قتل برخی اختلافات و نزاع قبلی بین این دو نفر بوده که متاسفانه منجر به این قتل شده است

دستگیری سارق خودروی شهروند منوجانی درجیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری سارق مسلح خودروی یک شهروند منوجانی در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: به دنبال سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از شهرستان منوجان و کسب خبری مبنی بر احتمال تردد و حضور سارق در یکی از روستا‌های حومه شهرستان جیرفت، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی به همراه یگان عملیاتی مستقر درکریم آباد و پاسگاه انتظامی رومرز پس از شناسایی سارق مسلح و هماهنگی با مرجع قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی از منزل متهم یک قبضه کلت کمری کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: پلیس در سایه همپوشانی عملیاتی با دیگر نقاط همجوار به مخلان نظم و امنیت اجازه جولان نخواهد داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.