نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت:فقدان قانونی جامع درباره فضای مجازی باعث مشکلات جدی برای ابعاد مختلف زندگی مردم از جمله معیشت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، زهره الهیان عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی در دومین نشست این کمیسیون گفت: فقدان یک قانون جامع درباره فضای مجازی باعث مشکلات جدی برای ابعاد مختلف زندگی مردم از جمله معیشت خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایندگان در این کمیسیون به دنبال یک حکمرانی دیجیتال هستند و نبود آن باعث شده که متاسفانه در فضای مجازی اخلالگران بازار‌های مختلف از جمله بازار ارز و مسکن توانستند حقوق ملت را پایمال کنند.

الهیان تصریح کرد: اخیراً اخلالگری در بازار مسکن را به قوه قضائیه معرفی کردیم که با شبکه سازی در حوزه املاک توانسته نرخ حوزه مسکن را در مناطق مختلف بالا ببرد.

این عضو کمیسیون مشترک یادآور شد: در کمیسیون مشترک افراد مختلف و مسئولان دولتی و بخش خصوصی و صنف کسب و کار اینترنتی دعوت خواهند شد که هم‌فکری و مشارکت در تدوین قانون خواهند داشت.

الهیان اظهار کرد: اولویت دولت آقای رئیسی موضوع اقتصاد است و در این زمینه باید قانون به نحوی تصویب شود که کسب و کار‌های موجود در پیام رسان ها، دچار مشکل نشوند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: مراکز حساس دولتی هم نباید دچار مشکل شوند در نتیجه قانون مصوب ما باید کاربردی و عملیاتی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار