مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: همه فعالان اقتصادی اعم از تولیدکنندگان، عمده فروشان و خرده فروشان باید در سامانه جامع تجارت نام نویسی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،خلیل قاسمی ،مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به نام نویسی همه فعالان اقتصادی هرمزگانی در سامانه جامع تجارت گفت: سامانه جامع تجارت بعنوان یک برنامه تکلیفی و زمان دار برای مدیریت بازار و توجه به حوزه‌ی نظارت به لحاظ کمی و موجودیت کالا‌ها طراحی و ابلاغ شده است.

او گفت: تولیدکنندگان با عرضه‌ کالای خود می توانند به شفافیت از لحاظ قیمت و موجودی در سطح بازار استان و برخی کالا‌ها در کشور کمک کنند.


بیشتر بخوانید


قاسمی با اشاره به عرضه تولیدات کارخانه سیمان هرمزگان در بورس افزود: سیمان بعنوان کالای تولیدی در هرمزگان اکنون در سامانه ۸۵ درصد شفافیت بوجود آورده است.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: با سیاست‌های ابلاغی مقام عالی وزارت و دولت در ستاد تنظیم بازار همه کالا‌ها شفافیت در زمینه فولاد و محصولات پتروشیمی در بازار دیده می‌شود و مسائل احتکار، اختفاء، امضای طلایی، مجوز‌ها و سهمیه‌ها از چرخه حذف می‌شوند.

انتهای پیام /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.