کارشناس هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دمای هوای استان و ماندگاری توده هوای سرد به ویژه در مناطق کوهستانی تا ابتدای آبان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  آسیه آقایی کارشناس هواشناسی استان اصفهان با اشاره به روند کاهش محسوس دما در نیمه غرب و جنوب استان از روز سه‌شنبه، گفت: از پنجشنبه این هفته نیز هوای سایر نقاط استان سرد خواهد شد و دما در مناطق کوهستانی به کمتر از صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه جوی به نسبت پایدار تا پایان هفته در سطح استان حاکم است، افزود: آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری و در نیمه غربی استان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود ضمن اینکه د مناطق مستعد خیزش گردو خاک محلی و موقت دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

آقایی اضافه کرد: کاشان با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین  میاندشت با دمای چهار درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا دوشنبه پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار