مسوول دفتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت ایرانشهر گفت: بیش‌از ۴٠ ویژه برنامه مختلف گرامیداشت هفته وحدت در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام علیرضا محرری مسوول دفتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت ایرانشهر   با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت،سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)اظهارداشت: پیامبر اسلام (ص) به عنوان مهمترین نماد وحدت بین مسلمانان بوده و بایستی به گونه‌ای عمل کنیم تا اتحاد و همبستگی مان روز به روز تقویت شود.

وی افزود: برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته وحدت باید مشارکت جدی داشته باشیم.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت ایرانشهر بیان کرد: ۱۲ربیع الاول به روایت برادران اهل سنت و هفدهم ربیع‌الاول به روایت اهل تشیع روز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی فاصله این ۲ تاریخ به عنوان هفته وحدت، نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه اسلام بر پایه وحدت امت اسلامی بنا نهاده شده است، ادامه داد: تاکید زیادی در قرآن، حدیث و سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار بر وحدت و انسجام اسلامی وجود دارد که باید همه مردم و مسوولان دست به دست هم داده و در راستای حفظ و تحکیم آن حرکت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار