فرماندار ویژه مهاباد گفت: شهروندان با مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون می‌توانند در کمتر از ۵ دقیقه واکسن کرونا را دریافت کنند.

عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: واکسن کافی در سطح شهرستان مهیا است و افراد واجد شرایط به هنگام مراجعه کننده در کمتر از ۵ دقیقه واکسن خود را دریافت می‌کنند.

خدرلو با اشاره به اینکه حتی یک روز دیرتر اقدام به واکسیناسیون می‌تواند خطر زا باشد، افزود: در پیک پنجم بیشترین ابتلا را در طول این یکسال داشتیم، ولی تعداد مرگ و میر ما به ابتلا نسبت به سال گذشته بسیار کمتر بود که علت آن نیز واکسیناسیون گروه‌های هدف در شهرستان مهاباد به موقع انجام شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و نظارت بر آن‌ها فقط بر عهده وزارت بهداشت نیست و همه ارگان‌ها و نهاد‌ها باید در این زمینه همکاری داشته باشند در غیر اینصورت این بیماری می‌تواند باعث جان باختگان عزیزان ما در سراسر کشور شود.

فرماندار ویژه مهاباد خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت تمامی افرادی که یک یا دو نوبت واکسن زده اند می‌توانند در سامانه salamat.gov.ir کارت واکسن دیجیتال فارسی خود را به رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.