مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: ساماندهی۲۲ گلزار شهدا در روستا‌های شهرستان ایجرود، خدابنده، طارم و ماهنشان با اعتبارات سال ۱۳۹۸ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: ساماندهی ۲۲ گلزار شهدا در روستا‌های شهرستان ایجرود، خدابنده، طارم و ماهنشان  با اعتبارات سال ۱۳۹۸ به پایان رسید.

او ادامه داد: برای ساماندهی گلزار‌های شهدا   اعتباری بالغ بر۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی بنیاد مسکن هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان با اشاره به اینکه تفاهم نامه‌ای در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم مقام شهداء و ساماندهی و مرمت گلزار شهدای روستا‌های استان زنجان بین بنیاد مسکن و بنیاد شهید منعقد شده است، افزود: شهدا  عصاره تمام فضائل و ارزش‌های معنوی در مسیر کمال طلبی هستند لذا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حائز اهمیت است که در این راستا بنیاد مسکن به عنوان نهادی انقلابی توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد.

خواجه ای به برخی دیگر از خدمات فنی و مهندسی این نهاد در روستا‌ها اشاره کرد و گفت: تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ فقره خدمات فنی و مهندسی در ۶ ماه گذشته در روستا‌های استان زنجان ارائه شده است که نقش مهمی در محرومیت زدایی و توسعه روستا‌ها داشته است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.