افشارچی گفت: افتخار برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان را در آینده نزدیک داریم و همه اعضا و کمیته‌ها بایستی وظایف تعریف شده را به خوبی انجام دهند

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، افشارچی استاندار زنجان در نخستین شورای اداری پس از تصدیع سمت استانداری گفت: افتخار برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان را در آینده نزدیک داریم و همه اعضا و کمیته‌ها بایستی وظایف تعریف شده را به خوبی انجام دهند تا بتوانیم با حضور رئیس جمهور این کنگره را در شأن شهدای استان زنجان برگزار کنیم.

او با اشاره به اینکه باید معنویت، ایثار و اخلاص را در جامعه پررنگ کنیم، افزود: خانواده شهداء و جانبازان و ایثارگران عزیزانی هستند که با تأسی به آن‌ها و شهداء می‌توانیم دوباره این مولفه‌ها را در جامعه بیش از گذشته نهادینه کنیم.

استاندار زنجان در ادامه جلسه شورای اداری گفت: با نحوه خدمت رسانی ادارات آشنایی دارم و باید برخی خدمات به لحاظ فرایندی اصلاح شود تا ماندگاری خدمات بیشتر و از مشکلات مردم کاسته شود.

افشارچی  تأکید کرد: در این راه از فناوری‌های نوین استفاده خواهد شد و فکر و نیت ما گره گشایی از مشکلات مردم است چرا که همه ما با هر رتبه و درجه‌ای خدمتگزار ولی نعمتان خود هستیم.

او جابجایی مدیران را بر اساس تکریم و احترام دانست و از مدیران خواست تا در فرآیند‌های مدیریتی به موضوع it توجه ویژه‌ای داشته باشند.


استاندار زنجان در پایان کسب رتبه برتر فرماندهی انتظامی در ارزیابی‌های عملکرد در سال ۱۳۹۹ را تبریک گفت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.