الهیان در تذکری:

چرا وزیر بهداشت واکسیناسیون شتاب زده افراد زیر ۱۸ سال را شروع کرده است؟

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس نسبت به واکسیناسیون شتاب زده افراد زیر ۱۸ سال توسط وزیر بهداشت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز یک شنبه ۲۵ مهر ماه در تذکری گفت:  وزیر بهداشت برای حرکت شتاب زده واکسیناسیون جوانان زیر ۱۸ سال باید پاسخ بدهد که  آیا سازمان بهداشت جهانی بهداشت اسناد بالینی تائید واکسیناسیون زیر ۱۸ سال را منتشر کرده و آیا مقالات ، اطلاعات و داده‌هایی که مجوز واکسیناسیون زیر ۱۸ سال را داشته باشند داریم؟

وی با بیان اینکه چند کشور واکسیناسیون نوجوانان را شروع کرده اند افزود: دانش آموزان سرمایه ما و سلامت آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. باید شواهد و اسناد علمی کافی داشته باشیم و اینگونه شتاب زده اقدام نکنیم.

این نماینده مجلس یازدهم توضیح داد: کرونا اولین و آخرین تهدید زیستی نیست و ممکن است تهدیدات جدیدی در راه باشد.  باید مرکزی برای رصد و جمع آوری اطلاعات علمی و تهدیدات نامتعارف زیستی داشته باشیم تا این تهدیدات زیستی را پیش بینی کنیم.

وی افزود: باید نهادی ذیل ستاد کرونا و ریاست جمهوری برای بررسی کل حوزه تهدیدات نامتعارف زیستی شکل بگیرد و شورای عالی امنیت به این موضوع ورود کند تا تهدیدات کلی کشور را به خوبی مدیریت کنیم و سلامت مردم را حفظ کنیم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
بیسوادترین وزیر بهداشت!
آخرین اخبار