۱۰ پروژه راه سازی با اعتبار یک هزارو ۶۲۰ میلیارد ریال در محور‌های خوزستان در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی بهداروندی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در حال حاضر ۱۰ پروژه لکه گیری و روکش آسفالت کمربندی ایذه، محور ایذه - دهدز، محور هندیجان - دیلم، جاده اهواز - ملاثانی در محدوده نیروگاه رامین، جاده مسجدسلیمان - اندیکا، کمربندی شرق اهواز و رامهرمز - بهبهان در حال اجرا است.

او با بیان اینکه با اعتبار یک هزارو ۶۲۰ میلیارد ریال در محور‌های خوزستان حال اجرا است، افزود: در صورت تامین قیر، پروژه‌های دیگری در سطح محور‌های استان فعال خواهند شد.

بهداروندی بیان داشت: بهسازی و روکش آسفالت ۲۳۵ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان است.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: طی چهار سال گذشته علی رغم محدودیت‌های اعتباری، پروژه‌های روکش آسفالت در ۶۵۰ کیلومتر راه اصلی، بزرگراه، اصلی، فرعی و روستایی،۲هزار و ۴۰۰ کیلومتر لکه گیری محور و ۱۵۳کیلومتر آسفالت حفاظتی با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال در استان خوزستان اجرا شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: با اقدامات انجام شده  خوزستان در شاخص خدمات دهی جاده‌ای با کسب ۷۸ امتیاز رتبه چهارم کشور و در شاخص ناهمواری جاده‌ای با امتیاز ۲.۸ در رتبه ۱۴ کشور قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.