نادران در صحن علنی:

تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان بار مالی ده‌ها برابری خواهد داشت

نماینده تهران در مجلس گفت: تصویب لایحه رتبه بندی معلمان بدون بررسی مسائل اقتصادی می تواند بار مالی ده ها برابری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، الیاس نادران نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در جریان درخواست اولویت دهی به بررسی لایحه رتبه بندی معلمان به عنوان مخالف گفت: تصویب این لایحه می تواند بار مالی ده ها برابری داشته باشد. تا زمانی که بار مالی و محدوده اختیارات مشخص نشود وعده‌ای خواهیم داد که نتیجه‌اش مشابه قانون مربوط به هیئت علمی خواهد شد.

وی افزود: درباره هیئت علمی ها گفته شد با ۳ هزار میلیارد تومان موضوع حل می‌شود، اما امروز کسری حدود ۱۰ هزار میلیارد تومانی وجود دارد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تاکید کرد: اول باید تفاهم شود و محدوده تصمیم‌گیری را مشخص کنیم. این موضوع پوست خربزه دولت قبل از و مجلس و دولت کنونی باید در کنار هم ابعاد مالی، اجتماعی و... و آثار تورمی را بررسی کنند.

نادران از دولت خواست لایحه رتبه بندی را پس بگیرد و محدود و منابع مالی آن را مشخص کند تا باعث تصمیم گیری های غیر عملیاتی نشود.

وی یادآور شد تصمیم های غیر عملیاتی موجب می‌شود چند میلیون نفر فرهنگی و خانواده‌هایشان مقابل نظام قرار بگیرند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس اظهار کرد: اگر مبانی قانونی و منابع مالی مشخص نشود، تصویب لایحه رتبه بندی اقتصاد دچار سراشیبی سقوط می‌شود و جلوی آن را نمی‌توان گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
من با این بحث اامروز این اقا موافقم چاپ وخلق پول بدون پشتوانه یعنی تورم وگرانی اقشار اسیب پذیر جامعه را فدای چند هزار نفر نکنیم باید فکری کردتا اجناس ارزان شود نه پول چاپ شود این بسیار معقولتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
آقای نادران خواهشن حرف نزنی بهتره برو بگیر بخواب.یادم رفت قبلش حتما مسواک بزن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان
آخرین اخبار