شاخص کل بورس در ساعت ۱۰ با رشد ۵ هزار و ۱۹۹ واحدی، روی پله یک میلیون و ۴۴۲ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه ۲۵ مهرماه در ابتدای معاملات با رشد ۸ هزار و ۸۲۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


 شاخص کل در ساعت ۱۰ با رشد ۵ هزار و ۱۹۹ واحدی، روی پله یک میلیون و ۴۴۲ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۳۸۱ واحد به پله ۴۰۱ هزار و ۷۸۹ واحد رسید.

در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۲۸۷ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۴۱ هزار واحد قرار گرفت. فملی، شستا و فولاد سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص بوده اند.

شاخص کل هم وزن نیز با اُفت هزار و ۲۷۴ واحد بر روی پله ۴۰۰ هزار و ۸۹۶ واحد قرار گرفت. شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۷۶ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۴۷۹ واحد قرار گرفت. فرابورس، فجهان و شگویا نیز سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص فرابورس در این لحظات بازار بوده اند.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت هزار و ۳۹۷ واحدی روی پله یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۶۸ واحد قرار گرفت. شستا، شپنا و فملی سه نماد پرتراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۳ هزار و ۸۶۸ واحد بر روی پله ۳۹۸ هزار و ۳۰۲ واحد قرار گرفت. شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۱۴۲ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۴۱۳ واحد قرار گرفت. توسن، فجهان و آریا فملی سه نماد پرتراکنش بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار