جهان بین گفت: در صدور کارنامه فرهنگی، امتیازاتی برای مدیران لحاظ شده است که در مجموع ۲۵۰ نمره یا امتیاز در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد جهان بین صبح امروز در دومین روز هفدمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی که در کتابخانه دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، اظهار کرد: دکتر طهرانچی همواره از کیان دانشگاه آزاد دفاع کرده و همیشه در همه امور و موضوعات از فعالیت ها‌ی علمی پشتیبانی کرده و مدافع حقوق خانواده بزرگ دانشگاه بوده است.

وی درباره فرآیند صدور کارنامه فرهنگی بیان کرد: برای مدیران در این کارنامه امتیاز لحاظ کرده که در مجموع ۲۵۰ نمره یا امتیاز در نظر گرفته‌ایم در واقع هر یک از روسای واحد‌های دانشگاهی داراییک نمره مشخص هستند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره توجه به کیفیت فعالیت‌های کانون‌های مختلف دانشگاه گفت: برای سنجش کیفی فعالیت‌ها، ترکیبی از فرایند‌ها که شامل ۲۳ شاخص و ۷۳ زیرشاخص است را در نظر گرفته یم.

جهان‌بین ادامه داد: برای میزان درصد جذب اعتبارات فرهنگی، شاخص در نظر گرفتیم به طوری که برای صدور کارنامه فرهنگی نباید واحد‌ها را با هم بسنجیم بلکه هر یک از واحد‌ها باید با خودشان سنجیده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۱ دی ۱۴۰۰
دانشگاه ازاد فقط درمقوله دریافت شهریه ازدانسجویان نمره 20 می گیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
اگر ایشان از دکتر طهرانچی دفاع نکند که دیگر معاون باقی نخواهد ماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
عشق نمره دادن دارند
آخرین اخبار