افزایش ۱۳ درصدی مردودی درمراکز معاینه فنی استان اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: مردودی ناوگان‌های سنگین در آزمون‌های مراکز معاینه فنی استان ۱۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از مرکز معاینه فنی شهرستان پارس آباد گفت: در ۶ ماه گذشته ۲ هزارو ۶۹۳ دستگاه ناوگان سنگین در آزمون‌های مراکز معاینه فنی مردود شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این مهم ۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او تصریح کرد: در مدت یاد شده بیش از ۲۰ هزار وسلیه نقلیه عمومی سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل مراجعه کرده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: بیش از ۱۵ هزار وسلیه نقلیه در مرحله اول قبول شده اند و حدود ۲ هزار دستگاه ناوگان سنگین نیز پس از اصلاح و رفع عیب برگ معاینه فنی دریافت نموده اند.

شیرین زاده با بیان اینکه ۸۶ درصد از ناوگان‌های سنگین و نیمه سنگین استان در آزمون‌های معاینه فنی قبول شده و برگ معاینه فنی دریافت کرده اند خاطرنشان کرد: ۴ مرکز معاینه فنی خودور‌های سنگین و نیمه سنگین در استان اردبیل فعال است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.