انتشار رندر‌های جدید از گوشی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل

سه شنبه آینده زمان رونمایی از گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ سه شنبه آینده گوگل قصد دارد از گوشی‌های هوشمند پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو رونمایی کند. در حالی که قبلاً تعدادی تصویر را مشاهده کرده بودیم که تلفن‌های جدید را به نمایش می‌گذاشتند، امروز ایوان بلس متخصص بازی، تصاویر جدیدی از این دو گوشی را منتشر کرد.

گوشی پیکسل ۶ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با محافظ Corning Gorilla Glass Victus با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ خواهد بود.

با وجود تراشه داخلی Google Tensor، مدل استاندارد دارای ۸ گیگابایت حافظه با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

پیکسل ۶ پرو گوگل

در پشت گوشی، ما باید یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض را ببینیم و یک سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در جلو قرار داشته باشد. باتری ۴۶۱۴ میلی آمپر ساعتی نیز نیروی گوشی را تامین می‌کند.

گوشی هوشمند پیکسل ۶ پرو نیز، دارای صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۱۴۰ در ۱۴۴۰ و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ خواهد بود.

گوشی پیکسل ۶

نسخه "Pro" تا ۱۲۰ بار در ثانیه (۱۲۰ هرتز) دوباره طراحی می‌شود و همان چیپست Tensor را با ۱۲ گیگابایت حافظه و ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می‌دهد.

آرایه دوربین در پشت شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال ۴ برابر) و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود.

این گوشی همچنین دارای یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در جلو به همراه باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری است.

رندر‌ جدید از گوشی پیکسل ۶


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار