مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان از برگزاری جشنواره کتاب بچه‌های مسجد ویژه کتابخانه‌ها و اعضای کانون‌های مساجد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا ناهیدی ،فردمسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان با بیان اینکه جشنواره کتاب بچه‌های مسجد ویژه کتابخانه‌ها و اعضای کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره در سامانه جامع بچه‌های مسجد ثبت‌نام کنند و از بین افراد شرکت‌کننده، منتخب برتر استانی شناسایی می‌شوند و به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

او با بیان اینکه این جشنواره نخستین دوره جشنواره کتابخانه مساجد است، تصریح کرد: جشنواره در چهار بخش انتخاب کتاب‌خوان برتر، انتخاب کتابخانه برتر، انتخاب کتابدار برتر و انتخاب بهترین سفیران کتاب برگزار می‌شود.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان افزود: برای انتخاب‌های برتر در هر حوزه شاخصه‌هایی تعریف شده که بهترین فرد در این زمینه انتخاب خواهد شد، سفیران کتاب نیز به افرادی اختصاص دارد که به تألیف کتاب پرداخته‌اند و آثاری را در این زمینه دارند.

ناهیدی گفت: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در فضای حقیقی و مجازی، ارتقای سطح علمی و مهارت افزایی فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین افزایش سرانه مطالعه اعضای کانون‌های مساجد از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

این جشنواره تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.