فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با صدور پیامی آغاز امامت و ولایت منجی عالم بشریت، امام عصر و زمان، حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه شریف) را خدمت کارکنان انتظامی و مردم شریف استان تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی آغاز امامت و ولایت منجی عالم بشریت، امام عصر و زمان، حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه شریف) را خدمت کارکنان انتظامی و مردم شریف استان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم ربیع الاول، روز ولایت عهدی و سرآغاز بیعت با حجت خدا بر روی زمین، حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه شریف) است که پس از شهادت مظلومانه پدر بزرگوارش امام حسن عسگری (علیه السلام) امامت و راهنمایی بشریت بر دوش ایشان نهاده شده است.

نهم ربیع الاول، پیام رسان بهار ظهوری است که گل‌های زیبای زندگی همچون عدل، قسط، عزت، عشق، صفا، صمیمیت، گذشت، ایثار و ایمان و احسان در آن می‌شکفد.

نهم ربیع الاول روز تجلی حاکمیت مستضعفان بر جهان، و روز نویددهنده‌ی شکست نمرودیان و روز شادی شیعیان در تاجگذاری امام زمان (عج) است.

اینجانب نهم ربیع الاول سالروز آغاز ولایت و امامت و زعامت آخرین سحاب رحمت و یگانه ذریه ذخیره دودمان آل طاها، حضرت مهـدی مـوعـود (عج) را به منتظران و چشم انتظــاران ظهــورش تبریک و تهنیت عرض نموده و امیداست با دعا‌های منتظرانش هر چه زودتر ظهور کرده و زمین را پر از عدل و داد نماید. انشاالله

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار