رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک خبرنگاران را یاوران مسئولان در راه تحقق مطالبات مردمی و توسعه زیرساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف یاد کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مسعود دهمرده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک  در نشست خبری با اصحاب رسانه خبرنگاران  را یاوران مسئولان در راه تحقق مطالبات مردمی و توسعه زیرساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف یاد کرد و گفت: بسیاری از مطالبات مردمی از دستگاه‌های اجرایی با پیگیری و همکاری رسانه‌ها محقق می‌شود، و مسئولی که توانایی استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را نداشته باشد، لیاقت حضور در سکوی مدیریت را ندارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک با اشاره به در پيش بودن هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه لغایت ۳ آبانماه ۱۴۰۰، افزود: ان شاءالله در این هفته ضمن اجرای برنامه‌های غنی و ارزشمند، به یک جمع بندی مطلوب و منطقی برسیم. اميدوارم بتوانیم در توسعه ورزش شهرستان زهک نقش مهمی ایفا نمائیم.

دهمرده با اشاره به سفرهای متعددی که از سوی مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان به منطقه سیستان و به تبع آن شهرستان زهک صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این سفرها نتایج قابل توجهی داشته است. و اصولا حضور مدیران استانی در شهرها فرصت مناسبی برای جذب‌ اعتبارات لازم، فراهم می‌کند، و این موضوع به نوع تعامل مدیران شهرستانی وابستگی مستقیم دارد.

وی در ادامه به وضعیت استادیوم ورزشی شهرستان زهک اشاره کرد و گفت: استادیوم شهرستان زهک در سال ۱۳۹۵ احداث شده است. و مدت‌ها به همان حال رها شده‌بود، به دنبال حضور ما در این شهرستان، و عقد قرارداد با بنیاد علوی، چمن استادیوم توسط بنیاد علوی اهداء گردید. به طوری‌که امروز این استادیوم از آن وضعیت اسفبار و ویرانه‌ای که داشت، خارج گردیده و دارای ۶۰٪ پیشرفت کاری است.

وی با اشاره به وضعیت زمین های ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای پیرامون شهرستان زهک تصریح کرد: تعداد ۸ زمین چمن مصنوعی در روستاهای امیرنظام، کهک، خمک، ملک حیدری، گوری، مدشاکرم و قلعه‌ کهنه، ژاله‌ای انجام شده است. و ۵ زمین چمن دیگر هم توسط بنیاد علوی ۵ روستای دیگر در دست اقدام است. و این فضاهای عمومی و ورزشی سهم به سزایی در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی به‌ همراه داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک در خصوص برنامه‌های این اداره در جهت استقرار خانه جوانان این شهرستان گفت: برای احداث خانه جوانان شهرستان زهک اقدامات خوبی انجام شده است. تجمیع سالن‌های ورزشی کار جالبی نیست، مضاف بر اینکه، سالن‌های ورزشی روستائی، نیازمند تعمیر است. و تعاملات بین بخشی مدیران دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان بسیار عالی و مهم است. پیگیر اختصاص ۲۰ هکتار از اراضی‌ شهرستان زهک جهت احداث دهکده المپیک منطقه سیستان هستیم. ستاد ساماندهی امور جوانان در سه محور انجام شده است. حدود ۲۰ سمن در شهرستان زهک وجود دارد و ۵ سمن دیگر سهمیه امسال بوده‌است که در نیمه اول سال انجام شده‌اند.

دهمرده با اشاره به نقش مهم بنیاد علوی در توسعه ورزش شهرستان زهک تصریح کرد: هم اکنون سه پایگاه کبدی در این شهرستان وجود دارد. با سرمایه گذاری بنیاد علوی و با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک طی سال‌های آینده یکی از قطب‌های ورزش کبدی کشور خواهد بود. سال قبل زهک در فوتسال نونهالان استان سیستان و بلوچستان قهرمان شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تعداد ورزشکاران پوششی اشاره کرد و افزود:در سال گذشته حدود ۱۱۰۰ نفر ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده داشتیم، که امسال ۷۰۰ نفر به این تعداد افزوده شده است. و این تعداد در ۱۲ هیات ورزشی فعالیت می‌کنند و گفتنی است که ۶ هیات ورزشی دارای عملکرد عالی هستند.

وی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از شهروندان مقیم زهک گفت: مردمان زهک قدرشناس و فهیم و نجیب هستند و همکاری خوبی با مدیران دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار