رییس هیات ووشو استان سمنان گفت: چهار ووشوکار از استان سمنان به مسابقات آزاد ووشو کشور با عنوان مبارزه جنگجویان ووشو (WWF) اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی دانایی رییس هیات ووشو استان سمنان گفت : ابوالفضل اسدی در وزن منفی ۶۰، محمد سیفی در وزن منفی ۷۰، سجاد عباسی در وزن منفی ۸۰ و مرتضی نوروزی در وزن منفی ۹۰ به این رقابت‌ها اعزام شدند.

او تصریح کرد: در این رقابت‌ها محمدرضا سعدی به عنوان مربی و محسن عرب انصاری به عنوان سرپرست تیم ووشو استان سمنان را همراهی می‌کنند.

دانایی فرد با بیان اینکه این رقابت‌ها در سه مرحله برگزار می‌شود، گفت: دسته اول دسته برتر و قهرمانان جهان و مسابقات آسیایی بودند که در تیرماه امسال در پل طبیعت تهران به رقابت پرداختند و دسته دوم شامل منتخبین چهار وزن از هر استان هستند، که چهار ووشوکار اعزامی استان در این مرحله مسابقات خود را پیگیری می‌کنند.

او  ادامه داد: این مرحله از مسابقات همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش از فردا ۲۴ الی ۲۶ مهر در حاشیه دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دانایی فرد اضافه کرد: ۲ نفر اول از هر وزن مرحله برتر و مرحله منتخبین به مرحله سوم (سوپرکاپ) که در اسفندماه امسال در جزیره کیش برگزار می‌شوند و به رقابت می‌پردازند و به افراد برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود.

او  خاطرنشان کرد: این مرحله جدید از مسابقات با توجه به شرایط کرونا و دوری ورزشکاران از میادین مسابقات با هدف بازگشت ووشوکاران به میادین مسابقات توسط فدراسیون ووشو برگزار می‌شود.

دانایی فرد اظهار داشت: این مسابقات به صورت کاملا متفاوت و مطابق با جام جهانی ساندا به روی رینگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.