استاندار سمنان گفت: روند واکسیناسیون کرونا در استان سمنان مطلوب ارزیابی می‌شود و حدود ۷۷ درصد از مردم این استان واکسینه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در ستاد مقابله با کرونا استان سمنان روند واکسیناسیون کرونا در این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بیش از ۸۰ درصد مردم در حوزه واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی سمنان دز اول و ۳۵ درصد هم دز دوم را دریافت کردند.

او افزود: در شاهرود و میامی نیز ۷۴ درصد دز اول و ۳۱ درصد دز دوم را دریافت کردند.

استاندار از آخرین روند رنگ بندی‌های کرونایی در استان سمنان خبر داد و گفت: در ۸ شهرستان استان سمنان، ۲ شهرستان میامی و آرادان به رنگ آبی کرونایی، شهرستان‌های سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان نارنجی کرونایی و ۲ شهرستان مهدیشهر و سرخه در وضعیت زرد قرار دارند.

او از مردم خواست تا رنگ بندی‌های کرونایی سبب عادی انگاری نشود.

به گفته او ، بر اساس مصوبه ستاد کرونا، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در فضای باز برگزار می‌شود.

دکتر نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: در حال حاضر ۱۱۶ بیمار در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند و در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۱ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده اند.

دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هم گفت: در شبانه روز گذشته، تست کرونای ۵۰ نفر در شاهرود و میامی مثبت شد و ۶۴ نفر هم در بیمارستان‌ها بستری هستند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.