جمشیدی و کاظمی ۲ ستاره بسکتبال کشورمان برای همراهی تیم‌های خود در لیگ برتر مشکلی ندارند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جمشیدی و ارسلان کاظمی ۲ ستاره بسکتبال کشورمان قبل از شروع فصل به دلیل عقد قرارداد همزمان با ۲ تیم توسط کمیته انضباطی هر کدام به ۲ ماه محرومیت و پرداخت جریمه نقدی محکوم شده بودند. با توجه به اعتراض این ۲ بازیکن به رای کمیته انضباطی، رای محرومیت این ۲ بازیکن تغییر کرد. محرومیت ۲ ماهه این بازیکنان به جریمه نقدی تبدیل شده است و طبق اعلام کمیته انضباطی پس از اجرای حکم کمیته انضباطی توسط کمیته رویداد‌های فدراسیون این ۲ بازیکن مشکلی برای همراهی تیم خود در لیگ برتر نخواهند داشت.

منصور اردستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص تغییر رای انضباطی محمد جمشیدی و ارسلان کاظمی اظهار داشت: طبق اعتراض جمشیدی و کاظمی به رای کمیته انضباطی و بررسی کمیته تجدید نظر محرومیت این ۲ بازیکن به جریمه نقدی تبدیل شد و با اجرای رای کمیته انضباطی توسط کمیته رویداد‌های فدراسیون بسکتبال این دو بازیکن هیچ منعی برای همراهی تیم خود در لیگ برتر ندارند.

او افزود: شرط ما برای بازی کردن بازیکنان در لیگ برتر اجرای کامل رای کمیته انضباطی است. اگر رای کمیته انضباطی اجرا نشده باشد این بازیکنان حق حضور در بازی‌های لیگ برتر را ندارند. چنانچه این بازیکنان حتی با ارائه چک جریمه‌های نقدی خود را پرداخت کرده باشند منعی برای حضور در لیگ برتر نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار