حجت الاسلام موسوی گفت: کارگاه منطقه‌ای تولید پوستر" رحما" با هماهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته وحدت با شرکت استان‌های مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حجت الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی معاون اجتماعی دفتر مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان  در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه هفته وحدت یادگار امام بزرگوارمان بوده که تا ۱۷ ربیع‌الاول ادامه دارد اظهارداشت: پیوند موضوع هفته وحدت به مقوله هنر یکی از راهکار‌های درک این هفته بوده بنابراین یادآوری این مهم دارای اهمیت فراوان و کاربردی است.

رییس حوزه هنری سیستان وبلوچستان نیز در این نشست گفت: رهبر معظم انقلاب بار‌ها حرکت تمدنی انقلاب اسلامی را تبیین کردند که همگرایی و وحدت اوج این حرکت بوده چرا که ایجاد وحدت اسلامی بدون ایجاد همگرایی امکان‌پذیر نیست.

مصطفی سیاسر افزود: یکی از فعالیت‌های فرهنگی در نهاد‌های متولی ایجاد همین همگرایی است تا از این طریق بتوانیم تصویری وحدت‌بخش از مذاهب اسلامی را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: کارگاه منطقه‌ای تولید پوستر به منظور نشان دادن جایگاه سیستان و بلوچستان در وحدت اقوام و مذاهب اجرا خواهد شد چرا که رهبر معظم انقلاب فرمودند «مساله این استان وحدت مذاهب اسلامی است».

رییس حوزه هنری سیستان وبلوچستان خاطرنشان کرد: این کارگاه به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و ۶۰ هنرمند از سراسر کشور در آن ثبت‌نام و ۳۰ نفر برای کارگاه پذیرش شدند و تا ۳۰ مهر به تولید اثر هنری گوناگون مرتبط با هفته وحدت خواهند پرداخت.
وی تصریح کرد: محور تولید آثار در کارگاه منطقه‌ای تولید پوستر "رحما" وحدت بوده که تمامی گرافیست‌ها شرکت‌کننده جوان و بازه سنی آنان ۱۸ تا ۳۰ سال است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار