در جریان معاملات هفته منتهی به ۲۳ مهر ماه در بازار مالی بورس کالای ایران یک میلیون و ۲۷۵ هزار گواهی سپرده کالایی دست به دست شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی هفته گذشته معاملات سکه طلا با ۷۸۲ هزار و ۷۰۰ گواهی سپرده به ارزش ۹۰ میلیارد و 431 میلیون  تومان به لحاظ حجم و ارزش معاملات در بازار مالی بورس کالای ایران در جایگاه نخست ایستاد.

زعفران نگین با ۴۶۷ هزار و ۸۱ گواهی سپرده به ارزش ۷ میلیارد و 314 میلیون  تومان جایگاه دوم حجم و ارزش معاملات را کسب کرد.

معامله گران ۲۱ هزار و ۳۵۵ گواهی سپرده زعفران پوشال را نیز دست به دست کردند و ارزش 200 میلیون و ۷۲۷ هزار تومان را برای این دارایی پایه مذکور رقم زدند تا با این آمار معاملاتی، زعفران پوشال، رتبه سوم حجم و ارزش معاملات هفتگی را کسب کند.

در هفته مورد بررسی ۳ هزار و ۲۲۶ گواهی سپرده برنج طارم نیز درحالی در بازار خرید و فروش شد که ارزشی بالغ بر 100 میلیون میلیارد و ۲۷۹ هزار تومان برای آن ثبت شد.

۴۴۸ گواهی سپرده پسته فندقی نیز در حالی در بازار خرید و فروش شد که ارزشی بالغ بر ۸۲ میلیون  و 800 هزار تومان برای آن به ثبت رسید.

دادوستد ۴۰۳ گواهی سپرده زیره سبز نیز در بازار مالی بورس کالای ایران ثبت شده که به ارزشی حدود ۴۱ میلیون  و 300 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار