خط و نشان حماس برای صهیونیست‌ها: زندانیان اسرائیلی نور را نخواهند دید

یکی از رهبران جنبش حماس به صهیونیست‌ها هشدار داد در صورت عدم آزادی اسرای فلسطینی، زندانیان صهیونیستی نور را نخواهند دید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشا تودی، در راستای انتشار تصاویری از چهار زندانی صهیونیستی در حساب تلگرامی گردان‌های القسام، یکی از رهبران حماس نیز برای صهیونیست‌ها خط و نشان کشید.

خلیل الحیه، یکی از رهبران حماس گفت اسرای صهیونیستی «تا زمانی که زندانیان ما آزادی را نبینند» نور را نخواهند دید و تاکید کرد که اگر تل آویو بدهی‌های خود را بپردازد، این جنبش برای تبادل اسرا آمادگی دارد.

الحیه در مصاحبه تلویزیونی در کانال الاقصی در مورد رفتار‌های وحشیانه اشغالگران صهیونیستی با زندانیان فلسطینی و رفتار شنیع آن‌ها با اعتصاب کنندگان فلسطینی هشدار داد.

الحیه گفت: «همزمان با سالگرد وفاداری به آزادگان، به زندانیان خود می‌گوییم که با شما هستیم و شما را در برابر رفتار اشغالگران و تخلفات آن‌ها تنها نمی‌گذاریم.»

رهبر جنبش حماس به دیدار‌های قاهره نیز اشاره کرد و گفت مقامات این جنبش چندین پرونده را مورد بررسی قرار دادند. مهمترین آن‌ها نحوه ایجاد روابط با برادران مصری، پرونده محاصره و بازسازی، پرونده زندانیان و تخلفات صهیونیست‌ها است.

چندی پیش، گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس در حساب تلگرامی خود تصاویری از چهار زندانی صهیونیستی را که در اختیار حماس هستند، منتشر کرد.

انتهای پیام.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار