رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مورد شرایط این کمیته توضیحاتی را بیان کرد.

محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط این کمیته گفت: هدف مراسم نمادین روز ملی پارالمپیک این بود که همه بتوانند ورزش کند و کسی در خانه خود نماند. توصیه ام این است که همه مردم رو به ورزش بیاورند تا توانایی خود را اثبات کنند. این امر نیاز به یک اراده قوی دارد. بعضی ورزشکاران با امکانات محدود، توانستند بهترین نتایج را کسب کنند.

او درباره حمایت وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: تا الان حمایت نشده ایم. هزینه‌های مسابقاتمان را خودمان پرداخت می‌کنیم. ما و ورزشکارانمان، به هیچ عنوان دیده نمی‌شویم. هیچ کمکی به ما نمی‌شود. امکانات ضعیفی در اختیارمان است و هر چه بوده، به غیرت بچه‌ها انجام شده است. واقعا تنها هستیم و امکاناتی نداریم.‌ ای کاش می‌شد وزارت ورزش کمی از ما حمایت می‌کرد تا کمی روحیه بازیکنان بهتر می‌شد. از وزارت ورزش می‌خواهم که کمی به ما توجه کنند و هوای بازیکنان را داشته باشند.

او در خصوص استخدام ورزشکاران پارالمپیکی گفت: هیچ گونه استخدامی انجام نشده است. اگر ورزشکاران بخواهند شغل دیگری داشته باشند، برایشان سخت است. باید زیرساخت ها درست شوند تا ورزشکاران بیشتری داشته باشیم. حمایت‌ها گزینشی شده اند و این امر خیلی بد است. امیدوارم مسئولان ورزش به ما بیشتر توجه کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار