نمایش قدرت رزمی ویرانگر نظامیان کره شمالی در مقابل کیم جونگ اون + فیلم

ویدئویی که نمایش قدرت رزمی نظامیان کره شمالی در مقابل رهبر این کشور را نشان می دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نمایش قدرت رزمی نظامیان کره شمالی در مقابل رهبر این کشور را به تصویر می‌کشد. این نمایش رزمی بخشی از مراسم افتتاح یک نمایشگاه دفاعی بود که این هفته با حضور کیم جونگ اون رهبر و برای نشان دادن سلاح‌های اتمی این کشور برگزار شد.

در ویدئوی منتشر شده سربازان کره شمالی قدرت رزمی ویرانگر خود را با شکستن چوب، بلوک‌های سیمانی و شیشه به نمایش می‌گذارند. در قسمتی از این ویدئو تعدادی از سربازان با لباس متحدالشکل تخته‌های چوبی را با کوبیدن بر سر سربازان دیگر می‌شکنند. همچنین در این ویدئو تعدای از نظامیان با سر خود بلوک‌های آجری را خرد می‌کنند. در قسمتی دیگر از ویدئو در حالی که تعدادی از سربازان مشت خود را روی بلوک‌ها قرار داده اند سربازان دیگر با فرود آوردن پتک روی آرنج آنان اقدام به شکستن این بلوک‌ها می‌کنند. در بخش پایانی ویدئو تعدادی از نظامیان در حالی که روی شیشه‌های شکسته دراز کشیده اند دیده می‌شوند.


بیشتر بخوانید


به گزارش الجزیره این فیلم بیشتر شبیه به صحنه‌هایی از یک فیلم رزمی بود، زیرا کیم و دیگر مقامات کره شمالی هنگام تماشای آن کف می‌زدند. این تصاویر که روز سه شنبه از تلویزیون دولتی KCTV پخش شد رهبر کیم را در حالی که خنده بر لب داشت و در حضور خواهرش و دیگر مقامات این کشور از نمایش قدرت نظامیان کشورش خوشحال به نظر می‌رسید نشان می‌داد.

گفتنی است؛ بنا به گزارش خبرگزاری مرکزی کره کیم در سخنرانی این مراسم ارتش خود را شکست ناپذیر خواند و ایالات متحده آمریکا را به خصومت با ملت خود و ادامه ایجاد تنش در منطقه متهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
مردم کره جنوبی در رفاه و آسایش زندگی میکنن ولی برعکس مردم شمالی در فقر و رذالت به یمن حکومت دیکتاتورها و با فکر دشمن دشمن زندگی میکنن. کره شمالی جائیه که در این جمع اگر کسی برا نمابش کف نزنه شاید اعدام بشه. لعنت بر حکومت‌های دیکتاتور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
یک عده انسان برای تفریح و خنده دیگران خودشان را آزار می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
ديوانه‌ها دور هم جمع شدند
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۰:۲۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
خیلی مسخره بود.خندم گرفت تا اینکه متحیر بشم.