مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن امام خمینی (ره) شوشتر ظرفیت ارائه اینترنت خانگی ADSL افزایش یافت.

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به افزایش استفاده مشترکان از شبکه دیتا جهت انجام فعالیت‌های روزانه خدماتی، آموزشی و... با هدف توسعه و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و لزوم پاسخگویی به نیاز مشترکان در زمینه ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، عملیات توسعه پورت شبکه دیتا در مرکز تلفن امام خمینی (ره) شهرستان شوشتر در دستور کار کارشناسان حوزه شبکه مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

او افزود: پروژه عملیات توسعه پورت شبکه دیتا با توجه به تکمیل شدن ظرفیت ۲۵۶ پورتی منصوبه در یکی از کافو‌های نوری این مرکز، با ابتکار کارشناسان فنی مخابرات منطقه، ضمن ایجاد تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری در کافوی نوری مذکور صورت گرفت و کارشناسان متخصص دیتا موفق شدند از ظرفیت کارت‌های خالی post مشترکین جهت ارائه سرویس Adsl استفاده کنند.

فلاح زاده اظهار داشت: با انجام این تغییرات تعداد ۳۲ پورت به ظرفیت مشترکان Adsl این کافو افزوده و با توسعه فنی امکان بهره مندی بیش از پیش متقاضیان از دیتای خانگی در این مرکز فراهم شد، بنابراین متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت به منطور بهره مندی از این خدمات می‌توانند با سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ۲۰۲۰ تماس و نسبت به ثبت نام و انتخاب بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: با افزایش استفاده از شبکه دیتا، و لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به منطور جلب رضایت، پروژه‌های مخابراتی از جمله توسعه شبکه دیتای خانگی با ارتقای باند پهن و افزایش ظرفیت ارائه دیتا در مراکز تلفن ثابت استان با سرعت بیشتری در حال انجام است.

به گفته این مقام مسئول؛ ۳ مرکز تلفن ثابت پرظرفیت و ۱۷ مرکز تلفن ثابت کم ظرفیت و روستایی در شهرستان شوشتر برای ارائه خدمات به شهروندان وجود دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.