معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: نبود اسپانسر و حمایت مالی از مهمترین مشکلات بانوان ورزشکار استان است.

  نرگس قدوسی معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهار کرد: مشکل مهم و اساسی که در خصوص ورزش بانوان وجود دارد نبود اسپانسر و حمایت‌های مالی و فضای ورزشی برای بانوان است.

او افزود: در خصوص حمایت مالی، تلاش شده که صنایع مختلف را برای حمایت از رشته‌های ورزشی متفاوت درگیر کرد و منابع مالی مشخصی وجود ندارد که ورزشکاران به صورت منظم و قراردادی بتوانند از آن تامین شوند؛ ورزشکاران با توجه به قرارداد که خودشان به صورت خصوصی می‌بندند میتوانند از مزایا برخودار شوند.

وی درباره حقوق و مزایا‌هایی که برای بانوان در نظر گرفته شده اظهار کرد: در هیات‌های ورزشی تفاهم نامه‌هایی که بسته میشود با توجه به فعالیت بانوان است مثلا اگر در رشته‌ای فعالیت بانوان بیشتر از آقایان باشد تخصیص اعتبار بیشتری به نسبت آقایان برایشان در نظر گرفته می‌شود و در حال حاضر رشته‌هایی وجود دارند که اعتباری بیشتری به بانوان داده شده.

قدوسی در خصوص فضای ورزشی بانوان در استان بیان کرد: یکی از مشکلات مهم بر سر راه بانوان ورزشکار ما، نبود فضای ورزشی مناسب است با این وجود اداره ورزش و جوانان با توجه به لول قهرمانی فضا‌های سرپوشیده و استانداردی برای ان‌ها در نظر گرفته و حقوق بانوان را حفظ کرده است؛ شرایط کرونایی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی حضور در فضا‌های ورزشی را هم دشوار کرده.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.