معاون اقتصادی رییس‌جمهوری آخرین وضعیت زلزله‌زدگان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری را پیگیری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس‌جمهور، در ارتباط تصویری با اهالی مناطق زلزله‌زده بازفت کوهرنگ چهارمحال و بختیاری گفت: استانداری‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری را فعال می‌کنیم و نمی‌گذاریم مردمی که پیش‌قدم دفاع از وطن بودند در مناطق زلزله‌زده، مظلوم و تنها بمانند.

او با اعزام نماینده خود به مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ، آخرین وضعیت زلزله‌زدگان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری را پیگیری کردو افزود: به مسوولان اعلام شد تا پیگیری‌ها به‌صورت جدی دنبال شود.


بیشتر بخوانید


محمود نقدی‌پور نماینده ویژه معاون اقتصادی رییس‌جمهور در سفر به شهرستان کوهرنگ، علاوه بر بازدید میدانی از شهر چلگرد و روستا‌های شهرستان کوهرنگ، از نزدیک با مردم این مناطق دیدار و گفتگو کرد ودر تماس تصویری با معاون اقتصادی رییس‌جمهور، گزارشی از وضعیت مناطق زلزله‌زده و مطالبات مردم این مناطقه را به محسن رضایی ارائه داد.

او همچنین گزارش مفصلی از حجم و میزان خسارت‌ها از سوی فرماندار و امام جمعه شهرستان کوهرنگ برای ارائه به محسن رضایی دریافت کرد.

زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری ساعت ۰۶:۰۹ دقیقه صبح دوشنبه ۱۲ مهرماه جاری مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان حوالی چلگرد را لرزاند.

این زلزله اگرچه خسارت جانی در پی نداشت، اما خسارت‌هایی به واحد‌های مسکونی، تاسیسات زیرساختی و فنی شهرستان وارد کرد.

پس از وقوع زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتر چلگرد، ۵۵ پس‌لرزه به ثبت رسید که چهار مورد آن بیش از چهار ریشتر بود و بر تشدید خسارت‌های ناشی از زلزله اصلی منجر شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار