امسال بیش از سه هزار تصادف جرحی، فوتی، خسارتی در چهارمحال و بختیاری به سامانه ۱۱۰ گزارش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  سرهنگ ایرج حسین‌پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری گفت: آمار فوتی تصادفات رانندگی در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال هشت درصد افزایش یافت.

او با اشاره به اینکه بیشترین آمار قربانیان و مجروحان تصادفات رانندگی در استان عابران پیاده به خصوص افراد سالمند و کودکان و موتورسیکلت‌سواران هستند، افزود: در فصل بهار و تابستان بیشترین قربانیان و مجروحان موتورسیکلت‌سواران و در فصل پاییز و زمستان به دلیل شرایط جوی و کم شدن استفاده از موتورسیکلت، بیشترین قربانیان و مجروحان تصادفات دورن شهری عابران پیاده هستند.


بیشتر بخوانید


حسین‌پور اظهار داشت: سه نقطه در مرکز استان به خصوص در کمربندی‌های رینگ بیرونی، کمربندی ۱۵ خرداد و کمربندی شمال بیشترین تعداد تصادفات ثبت شده است که علاوه بر خطای انسانی، نقص راه و کمبود تابلو یا فقر تابلو علائم از مهمترین عوامل بروز تصادفات درون شهری است.

او با اشاره بر اینکه در شش ماهه نخست امسال بیش از سه هزار تصادف جرحی، فوتی، خسارتی در استان به سامانه ۱۱۰ گزارش شد، افزود: درصدی از این آمار منجر به رضایت در صحنه شده و تنها درصد کم منجر به شکایت در مراجع قضایی و یا دریافت خسارت بیمه‌ای شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار