استاندار قزوین گفت: با اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار، تجهیز کارگاه و ایمن سازی کاروانسرای تاریخی روستای خرزان از توابع بخش کوهین آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین از ایمن سازی کاروانسرای تاریخی روستای خرزان از توابع بخش کوهین خبر داد و گفت: مهمترین رسالت مسئولان در شرایط کنونی فقط خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

جمالی پور افزود: کاروانسرای قدیمی خرزان که متعلق به دوران قاجار است با اختصاص بودجه ۳۰۰ میلیون تومانی  تجهیز و ایمن سازی می‌شود.

او اضافه کرد: موضوع تامین آب شرب روستای خرزان را با بودجه محرومیت زدایی حل خواهیم کرد تا لبخند رضایت بر لبان مردم بنشیند.

استاندار قزوین گفت: در دوسال اخیر سخت‌ترین تحریم‌ها علیه کشور رقم خورد و به همین دلیل بسیاری از درآمد‌ها محقق نشد و مدیران نتواسنتند آنگونه که باید خدمت رسانی کنند.

جمالی پور بیان کرد: آثار تاریخی و باستانی شناسنامه یک قوم محسوب می‌شود و در گذشته ایرانیان در علوم و فنون مختلف سرآمد بودند و آثار تاریخی موجود برای معرفی هویت ما بسیار حائز اهمیت است و تلاش می‌کنیم ضمن صیانت از این آثار برای استفاده مناسب نیز آماده شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.