نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶ هزار بسته تحصیلی، اقلام پزشکی و معیشتی بین دانش آموزان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول گفت: دومین مرحله طرح آوای همدلی به همت خیرین شهرستان دزفول و همدلی برگزار و ۶ هزار بسته تحصیلی، معیشتی و پزشکی بین دانش آموزان توزیع شد.

او افزود: این طرح با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و در آستانه بازگشایی مجدد مدارس این تعداد بسته نوشت افزار به ارزش یک میلیارد تومان جهت توزیع بین دانش آموزان نیازمند اجرایی شد.

آوایی اظهار داشت: بدون شک روحیه خیرخواهانه و مردم داری خیرین دزفول را در کمتر جایی می‌توان دید و در طول این سال‌ها همواره شاهد بودیم هر گاه دولت در اجرای طرح و برنامه‌ای ناتوان بوده، نیکوکاران بودند که داوطلبانه و بدون چشمداشت در مسیر کمک به مردم و حل مشکلات قدم برداشتند که این اقدامات شایسته صمیمانه‌ترین تقدیر‌ها است.

نماینده مردم دزفول در پایان ماهیت انقلاب اسلامی ایران را توجه ویژه به مستضعفان دانست و تصریح کرد: مدیران باید به همان عهد و پیمان سال‌های اوایل انقلاب برگردند و به دور از تشریفات و ایجاد گارد‌های خود ساخته، در میان مردم باشند و تلاش کنند تا کشور به نقطه‌ای از رفاه برسد که هیچکس حتی در دور افتاده‌ترین نقاط نیز نیازمند کمک‌های خیرخواهانه نباشد و همه بتوانند عهده دار زندگی خودشان باشند.

در مرحله اول اجرای طرح همدلی به همت سید احمد آوایی، ۲۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا و بیش از یک هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.