مدیر کل ثبت احوال استان فارس گفت: از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه امسال، ۱۲ هزار و ۴۵۳ مورد ازدواج و سه هزار و ۶۹ مورد طلاق در این استان به ثبت رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا انصاری مدیر کل ثبت احوال استان فارس با بیان اینکه از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه امسال، ۱۲ هزار و ۴۵۳ مورد ازدواج و سه هزار و ۶۹ مورد طلاق در این استان به ثبت رسیده است، گفت: همچنین ظرف ۶ ماه نخست امسال ۲۸ هزار و ۸۷۱ ولادت در استان ثبت شده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۸۹ مورد پسر و ۱۴ هزار و ۹۱ مورد دختر بوده است.

او ادامه داد: در میان ولادت های ثبت شده ۵۷۹ چند قلوزایی نیز ثبت شده که شامل ۵۶۳ مورد ۲ قلو، ۱۴ مورد سه قلو، یک مورد چهار قلو و یک مورد نیز پنج قلو می‌شود.

انصاری اظهار داشت: بیشترین نام انتخابی برای پسران متولد شده به ترتیب امیرعلی، امیر حسین، آریا، محمد، حسین، علی، آراد، آیهان، ماهان و سامیار و برای دختران نیز فاطمه، رستا، زهرا، آوا، دلوین، آیلین، نیلا، آوینا، سلین و حلما است.

مدیر کل ثبت احوال استان فارس افزود: ظرف ۶ ماه نخست امسال ۱۶ هزار و ۶۹۸ مورد فوت نیز در استان ثبت شده که ۹ هزار و ۴۵۸ مورد مربوط به فوت مردان و ۷ هزار و ۲۴۰ مورد نیز مربوط به فوت زنان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.