دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در توئیتی ضمن تسلیت بابت انفجار تروریستی در مسجد قندهار افغانستان، این حادثه را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در توئیتی ضمن تسلیت بابت انفجار تروریستی در مسجد قندهار افغانستان، این حادثه را محکوم کرد.

الخزعلی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) مظلومیت پیروان اهل بیت (ع) بار دیگر تکرار شد و در حمله تروریستی انتحاری گروه‌های تکفیری وهابی، خون ده‌ها انسان بی گناه در مسجد فاطمیه افغانستان ریخته شد تا جنایات و کینه‌ای که اهل بیت و پیروان آن را در همه جا و هر زمان هدف قرار داده، آشکار شود.»

او در ادامه توییت خود این فاجعه دردناک را به ساحت مقدس امام زمان (ع)، مراجع بزرگوار، امت اسلامی و خانواده‌های شهدا تسلیت گفت و از خداوند بزرگ طلب مغفرت برای شهدا و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه را خواستار شد.

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق همچنین از جامعه بین المللی به ویژه کشور‌های اسلامی درخواست کرد تا هر چه سریعتر برای توقف جنایات و کشتاری که شیعیان امیر المومنین (ع) را هدف گرفته است، مقابله کرده و در برابر طرح تخریب افغانستان که تازه از اشغال آمریکا آزاد شد تلاش ایستادگی کنند تا از طعمه شدن این کشور اسلامی برای داعش و گروه‌های تروریستی دیگر جلو گیری شود.

 قابل ذکر است که ظهر روز جمعه، انفجاری در مسجد «فاطمیه» امام‌بارگاه، در ناحیه اول شهر قندهار در جریان نماز جمعه به وقوع پیوست. پس از این حادثه گروه تروریستی داعش مسئویت این حمله را برعهده گرفت.

این در حالی است که طالبان پیشتر گفته بود هیچ نگرانی از طرف گروه تروریستی داعش در افغانستان وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار