رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران در نماز جمعه کهن ملک شهر سوران گفت: ۴۵ هزار نفر در سیب و سوران واکسن کرونا دریافت کردند.

 ایوب کرد تمینی، رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: شاخص واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال در شهرستان سیب و سوران ۵۵ درصد است.

او افزود:  از ابتدای بحران کرونا ۳۴۰۰ مورد مبتلا به بیماری کرونا در شهرستان داشتیم که متاسفانه ۷۲ نفر از این عزیزان جان خودشان را از دست داده اند.

کرد تمینی ادامه داد:  یکی از راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا انجام واکسیناسیون می‌باشد.

او گفت:  همچنین ۴۵ درصد دانش آموزان بین ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان هم واکسینه شده اند.

 رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران  افزود:  با برنامه ریزی‌های انجام شده و با همکاری مردم عزیز ان شاالله قبل از ورود موج جدید کرونا همه گروه‌های هدف را واکسینه مینماییم.

او ادامه داد:  مردم به شایعات بی اساس توجه نکنند و افرادی که واکسن خود را دریافت نکرده‌اند هر چه سریعتر به پایگاهی تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نمایند.

 با توجه به اجرای کمپین واکسیناسیون بر علیه بیماری سرخک و سرخجه از ۸ الی ۲۱ آبان ماه برای گروه‌های سنی بین ۹ ماهه تا ۷ سال از مردم عزیز درخواست میکنیم که در موعد مقرر اقدام به واکسیناسیون کودکان خود کنند تا شاهد افزایش بیماری سرخک و سرخجه نباشیم.

 امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم عزیز شاهد اجرای برنامه واکسیناسیون بر علیه بیماری کرونا و سرخک و سرخجه باشیم تا شاهد سلامتی مردم عزیز باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار