انوری گفت:صادقیان به عنوان شهردار انتخاب شده اند و پرونده ایشان در مراجع ذی صلاح در حال بررسی است.

سعید انوری، سخنگوی شورای شهر ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، در رابطه با انتخاب شهردار گفت: صادقیان به عنوان شهردار انتخاب شده و پرونده او در مراجع ذی صلاح در حال بررسی است.

او ادامه داد: شورای شهر و استانداری ایلام او را به وزارت کشور معرفی کرده و منتظر نتیجه و اعلام نظر نهایی مراجع ذی صلاح هستیم.

انوری اظهار کرد: در انتخاب او به عنوان شهردار، ما بر اساس منویات مقام معظم رهبری عمل کردیم، رهبری عزیز بار‌ها فرموده اند که مدیرانی را انتخاب کنید که رضایتمندی عمومی ایجاد کنند و با عملکرد مثبت خویش رضایت نسبی و عمومی ایجاد کنند، در دوره چهارساله شهرداری صادقیان ما این رضایت مندی را دیدیم و شنیدیم که وی را انتخاب کنیم.

او افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تعدادی از یادگاران ۸سال دفاع مقدس بار‌ها به ما تاکید داشتند که او را که منشا تحولات عمرانی و فرهنگی در شهر ایلام بوده است انتخاب کنیم، حال منتظر مراجع ذی صلاح هستیم که آنچه خیر نظام و کشور و استان است اتفاق بیفتد.

او مطرح کرد: ما تابع قانون هستیم و دستگاه‌های نظارتی نیز کارشناسانه و موشکافانه بر مسائل تسلط دارند و بررسی می‌کنند.

شهردار ایلام پس از تایید در شورای شهر ۲۶ شهریور به استانداری و در تاریخ ۲۸ شهریور به وزارت کشور اعلام شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
انشاالله که تصمیمات قومی قبیله ای و سیاسی در انتخاب ایشان تاثیر نداشته
ایشان بیشتر مناطقی که طایفه شما و خودشان ساکن بودن کار کرده و در مناطق محروم و پر جمعیت مثل بانبرز ,بلوار جمهوری ,ریزوندی و ... هیچ کاری نکرده و دقیقا باعث تقسیم شهر به دو قسمت و ایجاد شکاف طبقاتی و تقسیم کردن مردم به دو گروه گردیده است .