فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: سپاه آمادگی دارد تا در کنار دولت مثل همیشه در ساخت و ساز و تعمیر منازل کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در جلسه مدیریت بحران استانداری پیرامون بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا گفت: امدادرسانی و اقدامات اضطرار را با راه اندازی قرارگاه شهید مرتضی حسین پور به مردم زلزله زده اندیکا شروع کردیم.

او افزود: در کنار هلال احمر و اعزام تیم پزشکی خدمات اولیه  و رسیدگی‌ها انجام شد. مناطق در دسترس را با نصب چادر و پخت غذا تامین کردیم و مناطق صعب العبور  را نیز با ارسال بسته‌های خشک پوشش داده ایم.

سردار شاهوار پور در ادامه با بیان اینکه سپاه آمادگی دارد تا در کنار دولت مثل همیشه در ساخت ساز و تعمیر منازل زلزله زدگان وارد میدان شود و کمک کند، تصریح کرد: ما  آمادگی داریم ۱۰۰ واحد را با تامین  هر واحد ۵۰ میلیون تومان کمک کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: هوا رو به سردی است و هر چه سریع‌تر باید تکلیف مردم مشخص و اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا یوسفی
۱۴:۱۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
باسلام برای ما که خونمون خراب شد درست نکردن حتی با بیل مکانیکی هم خونمون ریختن به هم جمع جورکردن که خونه برامون درست کنن اما بعدش گفتن برای شما شامل نمیشه.لطفا به دادمون برسین ما به کی باید پناه ببریم
آخرین اخبار